Heute bin ich bei der SUBSCRIBED in London, der einzigen Konferenz, die sich voll und ganz der Abonnementökononie widmet.
Im Laufe des Tages werde ich hier meine Eindrücke in Form von Stichpunkten, Fotos und Videos veröffentlichen. Es lohnt sich also im Laufe des Tages öfter hier vorbeizuschauen.
Breakfast Panel: Diversity in Tech
von und mit:
- Terry Tomecek (Solutions Director, RBI)
- Alvina Antar (Zuora)
- Toby Burton (Head of Finance, The Economist & Chairman, Royal Association for Deaf People)
- Nick Barnett (Strategy Senior Manager, Executive Sponsor of the LGBT network, Accenture
- Gloria Baeuerlein (Partner, Index Ventures).
Opening-Keynote
Von und mit:
- Tien Tzuo (Zuora CEO)
- Mark Wilmhurst (Reed Business Information’s CTO)
- Tom Bucklar (Caterpillar’s Director of Innovation & Digital)
- John Ingram (CEO & CO-Founder of MortgageGym)
Track: Monetisation of the Modern Customer
One of the most difficult challenges of the subscription business model is nurturing customer relationships while taking full advantage of the monetisation opportunities of your product.
Using Data to Craft the Perfect Subscription Experience
von und mit Rachel English, Director of Customer Experience, Zuora.
Pricing & Packaging Strategies for the Subscription Economy
von und mit Mark Billige, Managing Partner, Simon Kucher.
Panel: The Modern Customer
von und mit Hive, Surfair, Trivago und The Telegraph